Rozhovor s Karlem Ubrym #55

02.12.2009 16:27

 První otázka snad nemůže být ani jiná, než jak tě potěšilo vítězství nad VTJ Liberec, na který ztrácíte už jen jediný bod?

Mě potěší každé vítězství, ale při derby s vojáky má toto vítězství mnohem lepší příchuť. Je však trochu zakalené nesmyslným, zákeřným zákrokem obránce VTJ na našeho Vencu Milera.

K dalšímu utkání zajíždíte s týmem do Jičína, jaký je tvůj soukromý tip na výsledek?

Pokud nám bude přát počasí (hraje se na venkovním kluzišti pozn.red.) a pokud zopakujeme bojovný a zodpovědný výkon z nedělního derby, tak jsem si jist, že uloupíme z města loupežníka Rumcajse tři body.Můj tip 6:2 vyhrajeme.

Ty za PSK nejen hraješ, ale, mimo jiné, i trénuješ, jak si spokojen s přístupem hráčů k jednotlivým tréninkům?

Jsme amatéři, každý má své soukromé problémy doma i v práci, ale kdo chce zlepšovat svůj výkon, musí na sobě pracovat a to si ,myslím, naprostá většina uvědomuje a přistupují k tréninku zodpovědně.

Máš nějaký předzápasový rituál, nebo specialitu na své výzbroji?

Myslím, že kromě pravidelné předzápasové kávy nedělám nic vyjímečného, ale teď si vzpomínám, manželka mi již několik sezon říká před každým zápasem ať se už na to hraní vyprdnu.

Pokud se podíváme na historické tabulky klubu Bílých Tygrů Liberec, patříte s Jardou Měrtlem mezi dvacítku rekordmanů v počtu odehraných zápasů. Kdyby ses ohlédl zpět, jak hodnotíš svou hokejovou kariéru?

Pro mě byl a je hokej koníčkem a jsem rád, že jsem byl několik let placen za to, že dělám koníček,který mě baví .

O sportovcích je obecně známo že nepijí, na druhou stranu, ale existují i historky z opačného názorového spektra. Ty osobně jsi zažil hokej na profesionální ale i amatérské úrovni jaké jsou tvoje osobní zkušenosti v tomto směru?

Máš zřejmě na mysli můj kladný vztah k pivu, ale nemyslím si, že by sportovci nějak vybočovali z normálu, prostě je důležité, aby se doplňovaly tekutiny a tím se předcházelo svalové horečce. Avšak i u alkoholu platí - všeho s mírou.

Děkuji za rozhovor.


Autor: Míra Kapoun