Rozhovor s Jakubem Šebestou #10

10.11.2009 11:58

V neděli jsi dal gól a rozhodl penaltové nájezdy nechytatelnou střelou pod horní tyč, věřil sis na rozhodující penaltu?

Ano opravdu věřil,vzal jsem si příklad z Jirky Hudlera a jeho finty na Českých hokejových hrách letos v Karlových Varech, kdy stejným způsobem rozhodnul utkání pro Rusům. Jsem moc rád, že mi to vyšlo naprosto stejně. Velmi mě v tomto rozhodnutí, udělat zakončení golfovým úderem pod horní tyčku při rozhodujícím samostatném nájezdu, podpořil kapitán našeho týmu Karel Ubry.

Trénujete penalty na tréninku, nebo upřednostňujete jiné cviky?

Penalty moc často netrénujeme, ale vždy na rozcvičce před každým zápasem si zkouším dvě až tři varianty zakončení.

Pět zápasů a pět bodů, jste s tím spokojeni?

Moc ne, mrzí mě utkání s Jičínem, kdy jsme po první třetině prohrávali 3:0, absolutně neplnili pokyny trenéra Jaroslava Kolaříka a už se nám nepodařilo utkání otočit. Také v utkání s VTJ jsme nepředvedli špatný výkon, ale bohužel zase bez bodu.

Jak jste se připravovali v létě, nabírali jste kondici individuálně, nebo společně

Trénovali jsme společně 1-2x týdně hokejbal a fotbal, ale snažil jsem se připravovat i individuálně v posilovně a na běhacím trenažéru.

Během léta jste se zúčastnili turnaje v kanadském Vancouveru, jak hodnotíš úroveň kanadského hokeje?

V Kanadě snad hokej hraje úplně každý. Úroveň policejních a hasičských kanadských mužstev bych hodnotil jako naší domácí druhou ligu.

Co jsi zatím žádnému novináři neřekl?

Neřekl a ani nikdy neřeknu co mi provedli kolegové v kabině po nedělním utkání s Lomnicí. Jen můžu naznačit kosmetickou značku FA.

Děkuji za rozhovor.


Autor: Míra Kapoun