5. kolo | PSK Liberec-HC Česká Lípa 7:4

30.10.2013 11:41
Sestava PSK Liberec: Pyrochta, Zákoutský Jiří-Kapoun, Francl-Zákoutský Jan, Číž-Ubry, Kotrč-Černý-Šebesta Jakub, Šostý-Šorejs-Maděra, Maďar-Potocký-Baran
 
Sestava HC Česká Lípa: Karásek (55.min. Andrýsek), Bauer, Bureš, Flekl, Hau, Holčák, Češka, Herzog, Novák, Rašín, Peterka, Preussler, Řezáč,Staněk, Veber Karel, Čižmar, Došlý, Čapek
 
Branky PSK Liberec: 10.min. Šebesta Jakub (Černý), 17.min. Maďar (Potocký, Baran), 19.min. Baran (Potocký), 48.min. Zákoutský Jan (Šebesta Jakub, Šorejs), 50.min. Šebesta (Šorejs), 52.min. Šorejs (Šostý, Potocký), 55.min. Maděra (Šostý)
 
Branky HC Česká Lípa: 24.min. Bauer (Preusler, Češka), 27.min. Peterka (Holčák), 34.min. Peterka (Veber Karel), 60.min. Peterka (Holčák)
 
vyloučení 11:11, navíc Čižmar (ČL) 10.min a Novák (ČL) TH.
 
diváků 32